Annie & Jag :)



Har äntligen hittat tillbaka tillvarandra igen..
Vi var BÄSTAASTE vänner från 2 i grundskolan till 5an sen bytade hon skola :/
men men... även fast det är några år sen vi träffades så känns det precis som om man känner
henne lika bra än :) , skit härlig känsla och hon känner likadant.
Jag ska till och med följa med henne på förlossningen för ett extra stöd !!!! ;) FILIPPAärglad.
Först tänkte jag shiit ,jag kommer få hyperpanik haha , men nejnej jag klarar det och gör det för Anniesskull!!
<3
Hon följde med till stallet igår och fick träffa gamleLizton igen , hon har ju faktiskt varit med när jag köpte honom och vi har skapat många fina minnen ihopa med Lizton :) , så hon blev jättekääär i honom igen ! :)
Sen fick hon rida lite ihagen på Tai , det gick skit bra och jag fick en chans att se honom från marken!
UNDERBART , när bebisen är ute från annies lilla mage ska hon SKAFFA häst så vi KAN rida jämt !
saknar att ha en ridkompis , hon ska nog nämligen ha hästen i mitt stall :) YIPPPI

allt känns skit bra nu bara sen veckans början , allt går åt rätt håll.
Jag har lärt mig vissa saker och är glad för det :)

Nej nu hinner jag inte skriva mer , ska handla nu sen hämta Ida hon sin mormor och köra
vidare till BVC lillan ska mätas och vägas 7månader på söndag <3<3 ÄLSKAR HENNE!
sen kommer svärmor ikväll och myser med oss så fort davve slutat jobbet :D

PUSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0