Idag ..



Kommer bli en härlig dag :) , det känner jag på mej.
Idag vaknade jag med att Ida la bredvid mej och sjöön WaaaaLaaa Baaa bäääj <3 sötabarn.
hon e nu helt sjövild ta sast med gåstolen och springer snabbt, släppper sen upp benen för att åka i den :D
haha !

Igår åkte jag och Ida ut till Annie och hennes bebismage , skit kul att träffas igen
efter så många år , vi var ju trots allt BÄSTA vänner i många år ! ,
Nää det var as treevligt och vi bestämde väldigt snabbt att det ska bli ändring på det , ska dit imorrn igen !!
:) och Ida var väldigt omtyckt haha ! <3
+ det var rätt roligt när jag skulle åka därifrån min koppling sa upp sej så pappa fick komma ut däriskogen och
mecka med den , haha . tur pappa var hemma så han kunde laga det annars hade jag fått sittta där ute i skogen :D

Snart kommer Ida och Moa en runda på kaffe :D
sen när älskling åker till jobbet sticker jag och Ida till stallet och rider på Tai får se vad det blir för
ridnining idag men det lutar nog åt dressyr :D
Sen ikväll hoppas jag att Andrea kommer som vi bestämt <3

Puss , ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0