måndagkväll.


Jag kom hem för en stund sen, då satt Ida och David och lekte dom hade lagat mat :) ,
gulligt ! , visst?!!!
haha .. Men städa , nejnejnej det kan han inte !!!! fick städa hela köket men det behövde jag
för att avregera mej ! ..., tog ett bad först !

Det blev ingen ridning idag får ta den imorrn , fick köra in massa spån istället.
David är iväg och fiskar nu , det är hans dag idag med Ida men jag
sa - stick orkar inte höra ditt tjat haha :) <3

Hmm , det här mellan oss är skit konstigt ..
Du är en vän jag ÄLSKAR HÖGT och FÖRLORA.INTE VILL
vi måste verkligen träffas när Ida blivit helt frisk så man kan
prata mellan 4ögon, fast man pratar i telöefon känns det inte likadant som när man ses !
<3 saknar dej oerhört mycket . Jag hoppas att vi kommer hitta varandra någerlunda igen ,
Nu har vi iaf fått prata lite till idag och det kändes lite bättre igen !
IDA BLI FRISK NU SÅ JAG KAN FÅ TRÄFFA MIN VÄN.
(du vet vem du är) <3 <3

Om man bråkar    , eller något händer?! det är sin sak.
men om man är riktigt nära vänner visst löser man det på ett eller annat sätt ?, den man älskar ger man inte upp i första hand ! , problem finns för att lösas inte för att ältas och sen ges upp ?
man kankse inte kan släppa allt som hänt direkt , det ger ju sår.. men dom läker väl ?
man är en männsika , men man kan ändras ? jag är beredd att ändra mej för en vän jag verkligen håller om iaf !
jag är beredd att ändra MIG ! SKRIV ERA ÅSKIKTER? BEHÖVER VETA HUR ANDRA TÄNKER ?

Nej , nu kan jag inte skriva mer för en liten ida sitter i mitt knää och
försöker och trycka på knapparna för att få skriva lite :) haha , gullegrisen! <3
nu säger hon Mmmmmmmm mmmmrr mmmmr lite irreterad övert att hon inte få trycka :D haha !!




Kommentarer
Postat av: Lill Anna

Det är precis som du säger Fille. Man bråkar ibland även hur nära man än står varandra. Men om man älskar den personen, så kvittar sånt. Man förlåter, och lägger det bakom sig. För man ska hålla hårt i sina vänner som betyder mycket för en. Man är bara människa och kan göra misstag.

Typ så :)

2010-04-06 @ 02:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0