ohhhHapppyDaaaay



Davve är ock fiskar , klandrar honom inte :) , haha i detta fina vädret ska man passa
på att njuta utomhus ! , och för den delen ska jag också iväg snart til stallet och rida LÄNGE :)

Ida sitter i sin gåstol och försöker få tag iblomman som
står på golvet , men haha jag har allt gjort så hon inte kan SMAKA på den mer :), så nu är hon jättesur.
och grymtar ! hahaha :D
Ända sen Ida var förkyld så sover hon inte lika bra på nätterna längre?! jobbigt ! , men inatt vaknade hon bara en gång iallafall det var vid halv fyra då gav jag henne flaska så somnade hon kvickt igen!
Sen sov hon ju faktiskt i sin säng HELA KVÄLLEN OCH NATTEN ! , första natten¨pålänge !

Hmm det här med vaccinet mot svininfluensan som man erbjuds att ge sitt barn nu?!
jag blir inte klok på vad jag ska göra för val till lillan ?! :(

Skulle egetligen till Moa idag på hennes 1års dag :) , men ingen bil jävel ?
för den var david så smart att han lånade ut igår till Tobbe och Ewalinn som skulle till Ullared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0