yUUUhuuuuuPppp


Jag har nyss lagt lilla Ida i sin vagn , somnade direkt som vanligt ..
Vi har lekt på golvet m.m hon älskar att sitta på golvet och leka :)
Ikväll ska hon till sin mormor och morfar och sova där , Jag och älskling ska till Andrea på fest och dricka lite ! , Hoppas det blir en lyckad kväll :D

Men innan dess så är det mycket som ska göras
David är iväg och fiska nu med några kompisar , sen när han kommer hem
ska han ta Ida så är det min tur att åka iväg och RIDA :) , det är så kul att rida nu när det fint väder jämt !
, sen blir det handla lite på systemet m.m.
ska försöka dammsuga nu när lillan sover , hon brukar aldrig störas av det :) , duktiga tjejen.

ska hämta mitt nya körkort idag :)

Igår var jag och ida hos Josse hela dagen , vi var ute och gick LÄNGE i det fina vädret
sen lagade vi mat och tittade tv och busade barnen ! , åt kladdkaka ;D mums !
och innan vi åkte till Josse var jag och babe med barnvagenen nere i prästsjön och solade och myste lite :D , metade lite också :D

Filippa har gått ner ytterligare 3kilo det börjar synas mer och mer nu ;D yipppi..

just det en sak till , vi har nu fått en till bil av RandiBandi så nu ska vi göra oss av med toytan
blir mamma som köper den för en billig peng , för vad ska vi med tre bilar till ? haha :=)

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0