201008



Jobbat idag , det har varit lugnt hela dagen idag på jobbet så jag har inte så ont i fötterna idag :D
+ att Rebecca jobbade med mig idag och vi har inte pratat så mkt sen jag slutade jobbet sist , har bara inte funnits tid .. Hon bor ändå i Hässleholm och har själv barn .. men iaf det var skit kul att få prata med henne igen :D
, Hon kommer med sina barn på Idas barnkalas ;) Vi ska absolut börja ses igen som innan !
Jag trivs jättebra på jobbet ! , det är skönt att komma dit och få snacka av sig med sina kompisar , sen när man kommer hem har man en liten familj att gosa och leka med <3 , snart är vi 4st <3 är i vecka 21 nu magen syns tydligt :D Bebisen sparkar verkligen hårt nu !!!

Saknar mina hästar som bara den vill ha hem dom , som jag tjatar om dom jag vet..
men islutet på sept kommer dom iaf hem , ska fixa och dona denna månaden så allt är klart tills dom ska hem :)
Tänkte jag och Ida ska köra dit på fredag och rida och pyssla med dom :D

Stackars Ida , vi ska till doktorn nu tjugo över sex ! , Hon har nog fått något virus i kroppen , hängig lite febrig och sen är det precis som hon har ont i halsen så vi bestämde oss för att ta henne till doktorn och se vad det är ?
hoppas det inte är halsfluss ?
men hon försöker iaf vara på Topp hela tiden leker lite i mellanåt iaf :)
Hon har kommit på att man kan klättra in i sin hylla nu och sitta där , det tycker hon e skit häftigt.
ska ta kort på det , så ni får se :)

Nää nu får vi nog göra oss klara , ska handla och hämta bella hos mamma och efter doktorbesöket.
Ps. hon har fått vattenkoppsliknanande prickar i pannan ?!! , ska fråga doktor ?

återkommer sen.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0