Aaaaaahhhhhhhhhhh



Vad jag är trött idag :/ menmen det är bara att bita i det sura äpplet :) , det är ju inte hela världen!
Idag har jag verkligen STORHANDLAT , hehe :) det behövdes..
Ida´och jag har precis sovit i en timme typ , älskling är på jobbet ! , Mamma och pappa kommer senare på kaffe och jag och Ida får väl städa lite snart !!!! , Imorrn är det jobb igen 10.30-17 sen är jag ledig torsdag fredag iaf , någon kompis som vill ses då ? det var fan evigheheter sen jag tog mig tiden att träffa vännerna.

I söndes var jag ute och red på Lizton och Tai , skirittade ut med båda två . FY såå härligt !
hade inte ridit sen dom släpptes på betet , ska dit på fredag igen och rida :D
Jag verkade också allihopa , och borstade m.m .. Alla var runda och goa hahahahahahahahah !

Magen börjar verkligen bli rund nu :) , vecka 20 är jag i nu..
Har dock ändrat oss angående namn men det blir fortfarande från Astridslindgrensvärld.
:)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis till graven :) När e det beräknat? Kram

2010-08-26 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0