!!!!



, Jag har gjort allt  för att be om ursäkt !
Hela jävla natta fan har jag tänkt och grubblat och varit ledsen ..
Jag har gjort någon ledsen som inte alls var min mening som jag inte ens tänkte på att jag gjort ledsen :/ och det är jag själv ledsern för att jag gjort :/ men jag har också gjort allt för att be om ursäkt och bli förlåten
nu kan jag inte göra mer ! FÖRLÅT
Jag har verkligen bliviit missförstådd på nästan allt jag sagt ... :/
tråkigt att det skulle bli så här för jag menade absolut bara tvärtom med allt ! :(

fy , jag skäms ! Om jag bara hade tänkt lite mer innan jag öppnade flabben ? vilket jag brukar göra!
men nej inte nu?  ... Åååååå men alla kan väl göra fel, det finns dom också som gör det med flit ?
men jag har verkligen inte gjort det med någon flit alls!
Jag skulle fått mig en jävla avhyvling när jag sa det , så hade jag förstått att det kom ut på ett dumt vis.
men jag tänkte inte ens på att jag sa det fel ?

Nää , Nu ska jag försöka släppa tankarna ditåt och mysa och leka med min underbara lilla
dotter , hon sitter på golvet och leker ... Idag
ska vi tvätta och städa , och MYSA massor ska också planera inför hennes stora 1årsdag <3<3
Mamma älskar dig Ida <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0