:/



Är sååå jävla förkyld , näsan rinner stupalöst och huvudvärken och killet i näsan ska vi inte snacka om , Mamma säger det är för att jag nog börjat jobba igen och vara ute bland massa folk så attackeras jag av massa nya baciller som jag inte mött på ett tag ju ! , men det är bara att bita i det sura äpplet !
Har feber med jävla möög , Hoppas Ida slipper det bara hon e inte sjuk nu iaf och man märket inget pån henne hon har varit lika glad som alltid hela dagen! <3
Tobbe och Ewalinn har varit här och mamma och pappa och hjälpt mig med tvätten , har tvättat hela soffan idag och möblerat om fast jag mår skiit , men aldrig blir det inte gjort. men nu är fint och städat Älskling kommer bli glaad när han kommer hem för jag har möblerat så som han ville ha det :D

Jag och ida har precis ätit mat , pommes med biff :) , Nu ska hon strax i säng för natten!
hon e jättetrött det har varit fullt liv på henne hela dagen :) busat och lekt med morfar och morbror + hjälpt mig på sitt lilla sätt att städa :) gullunge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0