tisdag.


shit jag hinner knappt skriva här längre om dagarna !
Har så mkt nu igen när man börjat jobba men det är svinit roligt att ha börjat igen , och det går riktigt bra för davve med ida när dom är hemma :) är så glad ! :)
Har fått schemat för september månad är riktigt nöjd jobbar endast en helg på hela den månaden WIHOOOOO :D

Ida växer så det knakar mammas lilla hjärtebarn , hon försöker nu komma på hur hon ska
klättra upp i soffan , ner kan hon men upp är fortfarande ett mysteri för henne men det dröjer inte länge till !

Imorrn ska vi äntligen titta bebis nr 2 :D undra vad det är ?
Jag tror pojke men nästan alla andra säger flicka , så vi får se ? hihi.
Hoppas allt är som det ska med den lill* men den är i full gång dagarna långa i magen <3

HÄSTARNA börjar jag sakna skaprt nu , nu är det snart dags att ta hem dom så jag kan rida igen och
mysa mocka m.m !
ska dit på lördag och mysa med dom :D

Idag ska vi till ängelholm när davve kommer hem från jobb och titta mätarställningen på den krockade bilen så vi kan skicka in papprena så vi kan få pengar för bilen exc. ska bli skönt!
han har fortfarande väldigt ont i armen så blir det inte bättre måste vi åka in igen alltså , jävla skit.
men han har kört bil och blåmärkena börja tina bort , skönt !
och huvudsaken är att han börjar gå vidare igen ! <3 Älskar honom , den 19augusti är det 5års sen vi satt på stranden i Landskrona och kysstes för första gången :D <3<3
det ska återupplivas !

Hahaha ida sitter nu i hallen och har satt på min foppatoffla på sin ena fot , och hon försöker ta sig fram med den på :D hihi lilla snuttan !

Nu är jag ledig idag och imorrn , sen jobbar jag torsdag fredag kväll och sen ledig helg :D nice.

laga lite mat kanske till älskling som kommer hem vid två ? :D japp får nog göra det.

 Ida är överlycklig ! , hon fick en gunghäst av mormor och morfar :D hon ÄLSKAR att gunga på den och dra den i manen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0