Ultraljudet.



Har vi varit på idag :) Jag blev så glad när jag fick se den lill*
blev framflyttad 4dagar till nu , BF den 14 januari <3
den sprallade och rullade runder så mycket att det gick tyvärr inte att se könet , men det får bli en överraskning istället på förlossning det är minst lika coooolt :) hihihihihi.

Nu är Ewalinn här vi har lagat lite mat och busat med Ida ! , ska snart köra henne till jobbet.
och sen ska jag städa !!!
För imorrn kommer min storeIda , hihi hon är också gravid vi har mkt att prata om imorrn , har inte träffats på länge blir inte lika mkt nu när hon flyttat till klippan! men man får försöka.

Min lilla dotter busar på golvet ,hon har lekt med mobror tobbe medans vi har varit på Ultraljudet :)
när jag kom för att hämta henne la hon och sov rakt över tobbe hehe sötisen ! , och direkt när man tittade på henne såå kom det stora SMILET fram :) Mamma älskar dig Ida !

måste verkligen planera hennes födelsedag nu! <3

Imorrn är det 5år för mej och david tillsammans ! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0