3e advent.



Idag :) mysigt..
Vecka 36 om några veckor är vi en till i familjen !!

Just nu ligger Ida och sover på sin mormors mage , hon vilar middag sen ska vi
åka till Josse på eftermiddagskaffe tänkte vi :) kulkul.
Ida fick vara med mig ute istallet idag , det uppskattades hehe hon busade med bella och taison och sprang runder med hästarnas borstar medans jag mockade :) hon ramlade rakt ner med huvudet i spånen haha hon reste sig bara upp och sa : Blöööööö som hon säger till allt hon tycker är äckligt :)
När jag skulle hämta hö och ta av skiten från boxarna drog jag henne i pulkan efter mig och hade skottkärran framför mej , det gick ju hur bra som helst...
Tailight var mkt intresserad av henne i pulkan när vi var ihagen och Ida tyckte det var sten kul :)
lite kallt dock , hon var jätteröd om lilla näsan när vi kom in och drack kaffe med mormor och morfar!

Ikväll blir det lussebak , så man kan bjuda mamma och pappa på lucia kaffe imorrn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0