:D



Idag får jag nog skriva rav mej , kommer inte hinna nu mera innan jul tror jag sista dagen det är
lugnt hos familjen andersson/mogensen :)
Ida har sovit hela natten igen , har ju haft halsont och feber dom andra nätterna vilket har gjort att hon inte sovit som hon ska. , men inatt sov hon som en guuuud igen :) , men jag vaknade vid ett av att jag var såå jävla kissnödig gick tyst på toa men sen kunde jag FAAAAN inte somna igen :/ somnade nog vid tre typ , hade skit ont i rygg och bäckenet :/men nu känns det bättre ska lägga mig på spikmattan sen tänkte jag kanske hjälper ?
har verkligen skit ont nu minsta lilla jag anstränger mig för mkt :( , men det är inte långt kvar, ska till BM idag titta bebis m.m. ska prata med henne då om mitt onda !!!  ska bli skoj att se hur mkt bebis växt på sfmåttet :D

Imorrn ska davve äntligen röngtas för sitt magsår , skönt.
och Ida ska till bvc klockan 3 och vägas mätas :)
såå imorrn är det fullspäckat plus att man har stallet och sånt som vanligt.
Sen torsdag : usch ja , Väla med mamma julhandla det sista fixa med julblomma m.m slå in dom sista julklapparna :) , fixa kläder till alla inför julafton kanske kanske kanske spela bingolotto om vi hinner :) ?!!!
hade varit skit mysigt iaf jag älskling och ida !
Och sen fredag då blir det först mormor på förmiddagen äta julafrukost där , byta julklapparna och mysa , sen vid ett tiden kör vi vidare till Laholm till lars min fabror där vi firar julen med mamma pappa tobbe farmor mfl. :) , ska bli hur mysigt som helst , hoppas dock alla julklapparna får plats i vår lilla hondai , har inte hunnit köpa bil innan julafton det kan jag inte tro ! , men vi får ju trängas :D

Ida var uppe tidigt idag , men det är inte konstigt så tidigt vi gick och la oss.
nu har david julasemster :) ska bli jävligt skönt att ha honom hemma hoss oss varje dag.

kommer ta en massa kort denna veckan :D lägger upp dom LOVAR.

Så till alla mina vänner , nära och kära GOD JUL om jag inte hinner skirva mer denna veckan ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0