:D :D :D :D



Jag och ida har haft en supertrevlig dag men först handlande med Andrea på Willys och ÖB , :) hanldade en jävla massa mat ! , skönt att det ha det gjort.
Sen kom vi hem och slappa någon timme , packade upp maten och slog in dom julklapparna jag köpte idag :) !! , blev till och med en snabbduch för mej innan Ida och moa dök upp här hemma <3 , blev en husatur och hon som alla andra tycker här e jättemysigt hon förstår varför vi trivs !! :)
, vi skulle ju äta något men båda är GRAVIDA hon ska ha en vecka efter mej , två barn som leker och stojjar så verken hon eller jag orkade laga något så vi körde till MARKARYD hitta en pizzeria och ÅT :)
MUMS , vad gott ! Vi snackade mkt mkt mkt mkt vi har alltid så jävla mkt att prata om barnen var duktiga som bara den :) , Ida somnade på vägen hem jättetrött men trots allt när vi kom hem orkade hon vara uppe en stund till och busa med MOA , dom pussas och kramas skönt att dom kan leka ihopa!
Vi drack kaffe och pratade förlossning , mätte magar och jaaa allt mellan himmel och jord.
För bara någon timme sen körde dom hem , Ida somnade BUMS!!!!!! , hon var skit trött verkligen !
har blivit mkt lek för henne denna veckan med kompisar , kul för henne :)
Nu ska jag inta sängläge har sååååååååååååååååååååååååå jävla ont av foglossnigen men det sär sig själv när man handlat och burit på kassar och ida :) , men VILA ska jag göra nu.

Imorrn ska jag och david HANLDA och äta gott , Ida ska vara hos mormor & morfar förmodligen sova där också :) , trevligt.
så jag och david kan få egen tid tillsammans det behövs nu kan jag säga.
ska bli kul att handla imorrn :) , handla dom sista julklapparna och såååå JULEGRANEN :D
ska först på förmiddagen bara köra till stallet och fixa och lämna ida , sen blir det våran dag hela dagen!
<3<3

vecka 37imorn :) Got dam' it inte långt kvar nu!
MAGEN ÄR SKIT STOR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0