dagen är torsdag ..


Idag har jag varit borta största delen av dagen , åkte vid 11 tiden till Annie och Felicia .. , det var ett tag sen vi träffades sist så det var kul att träffa dom , pratade en massa snack och drack kaffe med apelsiner till :) !
Vid tre tiden körde jag vidare ner till stallet och tog in dom , det var ju as kallt då vid halv fyra tiden fyfan så jag tog in dom och rycktade dom så mkt jag orkade har ett grymt tryck neråt och det är inte så skönt eller lätt att leka akrobat när man e gravid , det tar på krafterna att vara ute istallet bära vatten , ryckta mocka m.m. men jag vill ju så gärna vara ute hos dom även om jag inte kan rida just nu , så är det mina djur som jag är skyldig att ta hand om varje dag , så jag får allt pressa mig själv fast det gör jävligt ont Tack godegud för att jag har en sån snäll mamma som hjälper till så gott hon kan också !
Jag har verkligen det senaste dagarna fått skit ont , trycket neråt gör att det är jobbigt att gå stå och bära plus att jag fått förvärkar också framåtkvällarna  :/ snälla bebis dröj inte allt för länge innan du klommer.
Jag är trött på foglossningen och allt vad ont heter just nu , jag vill orkar likamkt som jag brukar göra ivanliga fall, men det kommer ju så småningom tillbaka men denna sista tiden gör sååå ont och tanken av att jag ska gå ca 4veckor till innan förlossningen gör mig gaaaalen ... 
Massa saker som ska göras och fixas nu till JUL och en massa andra saker som jag måste göra men det får bli som det blir kan inte göra mer än vad jag orkar så är det med det. Tur jag har en underbar sambo !!! <3<3

tycker såå synd om honom nu med allt det här med magen :/ hoppashoppas innerligt att doktorn snart kan hitta en behandling.

Ida står nu här och vill komma upp så vi ska lyssna påå musik en stund , sen är det snart adventskalendern och massa mys framför tven.
<3<3<3


älskar min underbara sambo DAVID HELLBERG
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0