dagen idag



Ida springer runder och säger mamma mamma mamma och så säger jag ja , då skrattar hon och springer vidare :)
Älskling är på jobb så vi får äta frukost själva idag , jobbar tidigt denna veckan men nu är det inte många veckor kvar innan han e julledig från jobbet och sen kommer bebis då får han vara hemma med oss ytterligare :O) , det är skönt att ha han hemma !!!! <3

igår spenderade vi förmiddagen på Väla köpte ny vinterjacka till Ida , 400SPÄÄÄÄÄÄN fyfan men david envisades om att den jackan är den hon ska ha medans jag tyckte vi kunde hitta en lika snygg jacka för kanske lite mindre pengar , men ack nej den jackan blev det .. :) haha .. den är skit fin ROSA RIKTIGT VARM...
Köpte ochså en helo kitty mysdress i rosa till henne :) , så mysigt ser det ut när hon har den på sig :D
Sen köpte vi dvd och lite andra saker.
EFTER shoppadent blev det stallet för mig någon timme , där jag kopplar av till TUSEN för mej själv fast där e saker att göra så kan jag göra dom i min egna takt , lilla mamma hade redan mockat när jag kom ut , tack snälla;)
jag mös och rycktade med dom m.m såååå MYSIGT :D :D
Sen efter det kom mamma pappa och linus på adventskaffe hos oss en liten stund innan dom skulle köra hem LInus :D
Igår kväll tittade vi alla tre på film och mös i sängen IDA bara njöt :)

Nu ska vi titta på adventskalendern , sen går vi ner och äter frulle och myser / leker i soffan tills älskling kommer hem från jobb , då äter vi nått ..
sen sticker jag och ida till stallet :)
det är vår dag i dag lungt och skönt , orkar dock inte så mkt mer just nu.
Bebisen har sjunkit ner jätte mkt , har inte jobbigt att andas längre ;) vecka 35 nu inte långt kvar.
mitt huvud ben och fingrar har dock blivit vätskefyllda precis som med ida :D , men det försvinner igen snabbt efter bebis är ute men det är jobbigt nu ....

shit så många tänder lilla stumpan har alltså , det har gått fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0