:)




Josse och Jasmine har varit här hela eftremiddag , vi har ätitt lussebullar drucikt jävla massa kaffe och julmust medans vi tagit igen allt vi måste prata om som vanligt :) , barnen har lekt jättesnällt med varandra idag , ida har pussat henne och dom har till och med kramat varandra på riktigt :) , Jasmine var lite ledsen en stund så jag frågade ida om hon inte kunde trösta lilla jasmine , då gick hon fram och krama jasmine och jasmine blev faktiskt tyst och kramade tillbaka söta ungar ! <3 , dom har lekt med allt här hemma och jag och josse har fått prata en massa om allt , Vi lagade taccos också .. hihi gottgott det får älskling också äta när han kommer hem från jobbet om en halvtimme! , Jag är glad att jag har en sån fin vän som JOSSE hon är tommefan en skit fin männsika !!!!!!!! <3 vi är jävligt lika på många sätt !!

Innan i förmiddags vid 9tiden tog jag och ida bilen hem till mamma och pappa åt frukost där , så kunde davve få sova ..
jag ringde han vid 12 för jag tyckte det var konstigt han inte ringt och frågat var vi var??? men när jag ringde han väckte jag han ?!! haha han måste varit trött han brukar gå upp vid 9tiden ..
jaja , när vi ätit frulle med dom och busat med Ida , tog mamma ida i pulkan och gick ut en sväng ida tycker det är lika roligt varje gång att åka pulka ! , Jag körde till lantmännen och köpte spån och sen tillbaka till stallet igen och donade , det ser verkligen så mysigt ut när dom får nytt spån in i boxen det ser så jäkla mysigt o fluffigt ut :D nästan så man vill lägga sig där :P
när jag var klar istallet idag hade jag skit ont :/ bara för jag bar spånbalar men vad fan ska man göra ? , dom bär knappast in sig själv i boxarna ..
Jag tog några kort idag också men jag orkar inte gå ner och hämta kameran och lägga in bilderna ..
:( är helt slut förfan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0