Gahhhh



Snart kommer älskling hem från jobbet .. får nog åka in till sjukan uppdaterar sen om vad kanske?!! får se om han vill det.
men vi får åka in till sjukan med han , Ida har pyjamasen på vi vaknade för en halvtimme sen ska äta frulle nu :D


Min lilla bebis i magen är väldigt aktiv :D


Den 17e tar david ledigt från jobb så ska  vi åka och inhandla dom sista julklapparna och mysa hela dagen ute och äta god middag , lilla ida får vara hemma hos mormor och morfar vilket hon aldrig har något imot :)
sen den 18e ska vi på JUL PÅ LISEBERG med mamma och pappa tobbe ewalinn shiiiit vad kul och sen den 19e har jag och david bestämt att julgranen kommer in i huset :) , ni kan förstååå att jag längtar va ? :D hahaa !!!!!

Bebis kom ut eller något snart JAnUARI :) , LÄNGTAR.
gud jag känner hur många som helst som ska ha barn nu tills nästa år , Ida min bästavän från klippan ska ha en vecka efter mig i januari tex så mysigt ;) Och sen har vi andra vänner också som ska ha dec , januari , februari :)
hihi.
men helt klart var det mer babybooom när jag väntade IdA :)

nej nu duka fram frulle sen adventskaladern..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0