hihi


Har köpt bil nu , en Passat eller hur det stavas.
funkar skit bra , bra med utrymme till hela familjen vit är kanske inte färgen jag älskar på bilar men jag ska vara glad att vi har hittat en bil för så billig peng ;) ..
Iallafall , hehe tror ni inte jag lyckas köra ner i diket ca 30min efter jag köpt den haha , jag fick möte på en ganska så smal landsväg men bilen som jag möttes av vägrade köra in till kanten så det gjrode att jag blev tvungen att köra in extra till kanten , och WOOOOOPS så var jag nere i diket !  , det hände inget med verken mej eller bilen men bilen stod på 3hjul så hade jag kommit lite snabbare hade jag nog slagit runt med den ! , tur jag körde sakta där e inte så bra däck på den ska till pappa imorrn så han kan sätta på nya .. tur det !
haha , så där satt jag i diket kom knappt ut och pappa som körde framför mej fortsatte köra en liten bit innan han tittade i bakspeglen och upptäckte att jag inte var bakom honom längre , hehe men han vände och när han såg mig bara skrattade han , haha jaha sa han hur gör vi nu ?!! , som tur var la där ett bonnaställe lite längre fram med traktor så vi körde in till honom och fråga om hjälp och så hjälpte han oss :D , snabbt och lätt upp tack och lov för fyfan vad det var kallt jag trodde jag skulle DÖ !
hehe .. menmen var tvungen att berätta :D

Ikväll har svärmor och davids 2 syskon fia och dennis varit här hos oss och firat jul:)
ätit julmat , fått julklappar och ätit godis och gröt :) haft jättemysigt ! <3
David och Ida har lagat mat hela dagen medans jag var och köpte bil med pappa :)
såå det har varit en lyckad kväll och nu sover ida i sin nybäddade säng med sitt nya påslakan hon fick av sin farmor och david ligger och tittar på indiana jones boxen han fick av mej :D
jag ska gå in och lägga mig nu ska bara gå och ta min dagliga kvälls dos av samarinen !

Imorrn blir det fixa med bilen och vara istallet hela dagen hemma hos mamma och pappa :D
Ida följer med , davve ska in till hbg och vara med sin bror dennis :D

BEBIS KOM NU!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0