julafton :)



Var helt underbar , vi började morgonen med att köra ner till mormor och äta JULAFRUKOST , jättemysigt när man öppnade dörren i farstun var julstämmningen på topp ! , Ida blev lika glad som mormor när dom såg varandra , efter frukost& mys körde vi vidare till Lars , pappas bror där vi skulle fira julen med farmor pappas syster och hennesbarn mamma pappa ida m.fl :) , det var lika msygit där , Ida var helt försälskad i deras katt , dock var inte katten lika glad för ida :) SKIT GOD mat , Kalle anka var lika rolig att se detta året som alla andra år :) , När vi käkat blev det efter ett tag julklappsutdelning Tobbe fick äran att dela ut julklapparna , Ida tyckte det var skit kul att springa med tobbe och dela ut julklapparna :) , hon FICK ETT HELT BERG , hon var road dom 6-7 första sen sprang hon runder och lekte med dom sakerna hon öppnat :) , helt överlycklig ;) , Jag och älsk fick öppna dom sista ..
Hon fick väldans mkt saker :) , KLÄDER DAMMSUGARE BORD OCH STOLAR , SPIS MED UGN SOM LYSER OCH PANNOR SOM LÅTER , NALLAR , DOCKOR M.m hehe hon är BORTSKÄMD till max !!!!
Jag och david fick väldigt fina saker vi med , Jag fick 1600 kr på väla att handla för :) , ska handla sen när bebis är ute och jag känner att JUST IDAG vill jag handla kläder till mej själv och förnya mej lite så dom presentkorten är gömda nu :D , blev jätteglad för dom.
+ att jag fick massa annat , david fick jättefina fiskesaker :)
efter julklapparna blev det farmor GODA gröt , jag äter lika mkt varje gång den severas ÄLSKAR HENNES GRÖT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
, julklappsleken spelade vi också :) , skit kul att kiva om dom största julklapparna , hehe det blev mkt skratt :) , riktigt roligt Ida sprang runder till allas knä och myste ! , och avslutningsvis så fick vi äta FARMORS hemma gjorda julgodis :D såååå gott hihi :D:D:D

en underbar jul , JULEN ÄR så underbar nu när man har en liten <3<3

Vecka 38 idag , usch vad min mage är stor. :) haha men snart är den ute den lill* :D

Nu ska jag forstätta mysa med min lilla familj , äta gott och bara njuta av varandra.
Imorrn blir det stallet och handla inför kvällen davids mamma och 2utav hans syskon kommer och äter julmat med oss , blir det lite fler julklappar och mer MYS :D:D

ÄLSKAR JULEN !

sååååskönt nu när älskling äntligen är ledig i en vecka så vi kan umgås hela dagarna :D

bilderna kommer så fort jag fått dom av ingela , glömde nämligen kameran igår hemma så hon tog bilder som hon ska skicka :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0