lördag



Fy vad jag är svullen om kroppen nu mera på kvällarna när man varit igång hela dagen
all vätska som kommer , på morgonen är det nästan inget bara lite men kvällarna är värst vill bara lägga mig ner och inte röra mig så jobbigt allt är :( och förvärkarna har också hållt igång nu några kvällar :/ , måste verkligen försöka ta det lite lungare nu dom sista 4veckorna gick in i vecka 36 idag :) , tiden går sakta nu tycker jag.
Bebis får gärna komma snart , för jag är helt utmattad alltså tur jag har så många omkring mej som finns där varje dag..

David är sur på mig , Tjohoppsan råkade visst yttra mig om en sak som han inte alls tyckte så om!
Jaja , det går över med lite ryggklining isängen :D <3 Love him anyway.

Ida går runder och pratar , just nu kallar hon på sin pappa som är nere och gör välling till henne vi ska sova nu .. Hon går här med pyjamas på , nappen i munnen och handen bakom örat i håret som hon alltid har när hon e trött och väntar på att få sova ! :) <3<3

Mamma och pappa var här ikväll och åt mat med oss , gjorde köttfärslimpa för första gången och potatis :)
gottgott , Pappa och jag har kört hö idag och jag och david har eldat skit som vi hade här hemma sååå eftersom dom är så snälla och hjälper oss med allt , så tyckte vi att vi kunde bjussa på maten ikväll det gör vi ganska ofta :) tycker om det ! och ida älskar när mormor och morfar är här och busar med henne <3
hon är verkligen en busunge :)
ska till bvc den 20e för vikt kontroll m.m. ska bli ASKUL att se vad hon väger och så man går ju inte dit lika ofta nu längre.
Hon kan säga massa nya ord nu som : sdåå = så , tonte = tomte , poookka = pulka m.m :=)
sååå söt min tjej är , hon utvecklas något gudomligt fort.
Just nu har hon lärt sig klätttra på stolar också :/ och klättrar dock på allt annat också man får vara med överallt nu !
Hon går dessutom rrunt och snackar en massa i sin egna lilla värld :) <3<3<3

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0