måndag



Fortfarande jätteförkylda :/ nu såhär till julafton klart det ska komma då :/
menmen hoppas det blir bättre , Idas feber är borta iaf skönt det nu är det bara näsan och hostan
och halsen kvar !!! jag har också asont i halsen :/
Undrar hur det med älskling idag , hann ju inte prata med honom innan han stack till jobbet imorse ?!! får väl se när han kommer hem.
Såå idag är det VILA VILA VILA som står på listan så vi blir friska , för det händer ju massa roliga saker denna veckan och vi VILLA VARA PIGGA ..
Ska till Bvc på Onsdag mäta och väga lilla ida :) och BM imorrn kvart itre och titta bebis :)

Guuuuud vad IDA utvecklas mer och mer hon kan säga en massa ORD , på sitt egna lilla vis :D
och härmar en som bara den.
måste ta lite bilder nu denna veckan sååå kan lägga in :D

Orkar inte vara gravid mer men det är bara att bita ihop , allt är jobbigt med magen
den är bara ivägen och gör ont när man tex. ska resa sig snabbt upp från sängen på natten för att hjälpa ida med något?!, usch ja .. men det är ju något väldigt undeerbart som kommer ur den såå i all jobbighet kommer det något jävligt underbart så man får ståååå ut. är fan redo att göra vad som helst för h*n ska komma NU !
vecka 37 , trycket ner mot röven kommer ibland sååå jobbigt , och sammandragningarna är inte sköna dom heller men dom går alltid bort när man vilar.
Jag håller verkligen igång men inte kommer där någon bebis , fast att foglossningen gör skit ont så mockade jag ut 3kärror med piss igår istallet och gick fram och tillbaka i hagen fett mkt snö och fixade , trots jag vet att jag själv blir lidnande ! menmen.

nej julkaledern och sen mysig frukost och VILA med snuttan<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0