trevlig kväll , elr inte.



Åkte ju till josse innan för eftermiddagskaffet , men vi fick också för oss att åka till
tocarp och titta på ridande lucia :) , det var fint och dom sjöng lite många hästar Ida och Jasmine tyckte det var roligt att se om hästarna , efter luciat blev det varsen korv och lite snack :) , sen körde
jag hem snabbt och tog in hästarna lindade om Lama som hade lite jobbigt att gå idag hon har svårt med sitt ena bakben imellanåt :/ men iallafall när dom var innne körde jag och Ida tillbaka till josse och drack kaffe åt lussebullar , snacka massa och tittatde på Julkalendeern Ida och Jasmine sprang runder och lekte :) ..
Efter julkalndern körde vi hem och på vägen hem så får man veta att david den klanten ramlat i garaget över massa glasskivor och skurit sig på två ställe på benet , Man fick lite panik men fick ändå köra sakta ju .. så när jag kom hem möttes jag av massa blod och en förrvirrad lite småirreterad david som svor och blödde satan , jag ville klart åka och lämna ida hos pappa och sen köra in men ACK nej som vanligt ska david alltid leka Hieman och han behövde inte åka in m.m. han var trött blablabla det FORSA LIKSOM blod och stora FUCKING DJUPA SÅR ,
men nej .. fick in han i duchen med benet Ida satt på golvet och lekte :) , och jag fick leka doktor fick ringa mamma som också sa åk in , hon jobba så hon kunde inte komma ! .. men nej envisa david har alltid rätt , nu för ca 10min sen skulle ha gå från soffan upp för att vi skulle lägga oss isängen då FORSADE det igen?!!  då fatta david det måste nog sys , em JA ! vi har liksom verkligen försökt ta ihopa såren så gott vi kan och ända blöder det som fan , Och gissa vad?!! NU SOVER HAN isängen med en stor tjock filt runt om benet för han var tröttt?????
ahhhhhhhh för faaaaaaaan !!! vad ska jag göra? han e liksom gammal nog till att ta eget ansvar .. jag försöker övertala honom men han säger nej ? vad mer kan jag göra ?
Imorrn är det för sent att sy men han sover redan och jag orkar inte tjata på honom mer för jag vet att det inte leder någonvärt !! Nåååväl vi får väl se imorrn , han får väl åka ner till vårdcentralen iaf. för det är fan farligt ju , inte nog med magsår nu ska han åka in ytterligare för ytterligare en sak :/ stackaren ..
tycker synd om honom på sättet att det ska hända just honom , men han är dum som inte åker in när det behövs vilket jag SAGT ÅT HONOM HELA KVÄLLEN !


skönt att skriva av sig...
Ida och David ligger som sagt och sover jag ska snart gå in och titta på Varg Veum tills jag deckar.
hade lite förvärkar innan :/ bläää men dom försvann så fort jag satte mej isoffan med en APELSIN och ett glas mjölk :) ÄLSKAR APELSINER OCH CLEMENTINER är beronende :D

Imorrn är det Lucia och då är det 1års sen idafisen döptes :)
Ska baka lussebullar (om jag hinner) och bjuda på mamma och pappa ha lite luciamys.
och så ska hästarna få något gott ute istallet också :D


Andrea Annie Josse Ida Tack för ni är mina BÄSTASTE vänner , jag säger inte det så ofta (är ganska dålig på de) ,
men jag är tacksam över att ha er som mina närmsta vänner <3<3
Ni är dom som jag kan prata med allt om , och ni ska veta det !! GULDVÄRDA..
Och jag vet om att ni gör desamma till mej :) tack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0