Bröl !



AAAAAH , jag är skit sleden. Alltså Ida har inte sovit alls bra inatt jag vet inte vad hon gjort , hon har vredit och vändt sig hela tiden och gnällt och vara orolig , så har jag lagt en hand på henne då har hon somnat men sen när jag somnat igen och råkat ta bort han3den i sömnen , vaknade hon igen så har det varit hela natten....
Kanske var febern som gick ur henne och det andra möget för Idag är hon 10GR bättre , det rinner inte från näsan ingen feber och hon nyser inte lika mkt...
Skönt iaf, hur glad som helst är hon.. Hon asgarvade innan när vi busade spelade in det :) så mysigt <3<3

Varit istallet i förmiddags , troddee mamma skulle passa ida medans jag var ute men hon hade kört
och jobbat , men som tur var sov ida hela tiden så hon kunde vara i vagnen medans jag mockade och så..
Jag hann till ock med raspa lizton hovar och ryckta han och lama.
Men dock kunde jag inte rida men det kan jag lika bra göra imorrn innan jag ska göra en massa annat :)
Ska nog festa lite imorrn med älskling m.fl. Och sen på lördag blir mamma 40år :D

Ska hoppa in i duchen nu , sen försöka vila en bra stund. är som sagt helt slut idag ..
Davve tog ändå ida en timme idag så jag kunde ligga kvar och sova lite extra<3
men trött som fannnnn !

Kanske orkar med nått senare ikväll....



Kommentarer
Postat av: Maria - Mamma till Kevin

Hoppas det blir bättre i natt istället. Nu när hon varit piggare idag kanske hon sover mycket bättre och kan låta dig vila ut! :)

2010-02-11 @ 15:12:27
URL: http://jaghardenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0