Då har man...


Fått reda på att det är fler än vad man trodde som läser ens blogg :)
Hahaha både min mamma och kusiner , ska kanske tänka mej lite för när slkriver ?!! hMMM :D

Helgen har bara varit jobbig :/ inget har gått som jag planerat.
inget inget inget ...
Men det kommer snart en ny helg och den hoppas jag ska bli mkt bättre ;)
Skönt att få ur sig igen iaf , blev lite rädd ett tag men det löste sej , fråga inte vad , för jag kommer ändå inte säga de ?!!!
Det kommer en tid då det kommer , och då kommer ... bli hur bra som helst. ej redo nu !

Lilla ida sover nu i sin vagn , har kopplat om larmet dit , ska se om hon kanske sover
bättre om hon sover i den för där e ju så trångt än i hennes stora säng ..
Hon har lekt med Bella hela eftermiddagen hemma hos Andrea , Jag och Ida åkte dit efter 3 och har varit där hela kvällen , mysigtmysigt! <3 drack kaffe , åt lite , PRATA massa skit :D och Badade barnen .
Ses i veckan igen tjejer :D

Nu kan man inte rida igen :/ jävla skit .. Kramsnö och då går det inte att rida , hästarna får
bara styltor :( menmen.. dom är säkert glada för att dom kan stå ute ihagen och äta istället för att motioneras;)

Älskar David och Ida så otrotligt mycket <3<3 Ni är allt.

Måste försöka köpa ny mob :/ Inte kul när man har dåligt med pengar precis.
Löningen på fredag , men vad fan hjälper de ?!! :/

Ps. Älskling har tvättat alla gånger utom en sen vi flytatt hit ,
jätte stolt över honom , att jag slipper och han själv tar initiativet :)

Många tankar för runt i huvudte nu , men det kan bara gå på bättre vägar nu iaf !
Tack vare mina vänner som ställer upp , och min familj.

Hahaa , just det .. Andrea gav oss en Widescreen tv idag :) Vi har bara en tjocktv än ..
och har inte råd att köpa en platttv förens till våren , sååå TACK VÄNNEN ! nu
kan vi se hela texten igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0