Då var det söndag igen ...



GUD så skönt , Nu har vi äntligen pratat ut om detta bekymmer vi har haft väldigt länge , men på något sätt blundat för det ! , Nu har vi verkligen tagit tag i de och rätt ut det . Båda verkar förstå varandra och respektera varandra . Så jävla glad för det ! <3<3 Hoppas det håller nu !

Familjen hofer åkte hem för en stund sen , jag har varit hos Carro hela dagen och mysigt mest i soffan
tittade på NewMoon , men somnade :/ ska nog se 1:an sen 2:an , det ska vi göra nästa helg igen jag och carro :D

Julia och Ida tyckte verkligen om Blåbärspuren dom fick idag :) så roligt att se deras ansktiksutryck , samma som när Julia och Ida tittar på varanda ,
så himla Goooa <3

Och denis har varit hos David hela dagen och fixat med Mixerbordet. och tydligen haft väldigt kul.
Sen åt vi korv med bröd innan dom fick åka hem för att elda ! :P

Ida somnade hårt i soffan , När hon hade fått sin ersättning plus lite blåbär :D Lekte förstås en stund ochså med mej i soffan först. men sen deckade hon direkt! :)
Ska väl lägga mej i soffan snart.


Fan alltså ! Det är mycket i mitt huvud nu .. både gott och ont.
orkar inte prata om det , det är nog ingen som förstår ändå även fast ni skulle vilja !


Kommer sakna carro och barnen nu när dom åker till Lalandia i typ eN hel vecka :)
Är så klart väldigt lycklig för deras skull , att få komma ut med colin m.m
men jag kommer sakna henne väldigt mkt hon e min allraste bästaste bästataste vän ..
Vi kan vara hur som helst med varandra , det säger bara klick varje gång. Hoppas de kommer vara så här för evigt att vi aldrig kommer gå ifrån varandra vill verkligen inte det , KOmmer ALDRIG SLÄPPA DIG!!!!!!!!!!!

Iveckan ska jag försöka träffa alla andra vänner också :D ska ta mig i kragen !


Mohahahahahahhaha , som det kan vara ?!!!!!! världen är lite väldigt liten. Så liten att jag lyckas göra samma sak två gr ?!!! sjuikt


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag älskar dig, du är också min alldra bästaste vän och jag släpper dig ALDRIG!

Vad är det du lyckats göra 2 gånger? Vill veta ;). Puss!

2010-02-08 @ 17:16:02
URL: http://carolinehofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0