En jävligt..



Trött filippa :/ Men som mamma har man rätt att vara det ibland , Ida vaknade halv fem idag och ville inte sova vidare så hon la jollrade länge innan jag fick henne att somna igen ?!!!
Imorse när vi gick upp senare vid halv nio så åt vi bara typ och klädde på oss , sen åkte vi till Carro :)
saknat henne som bara den , det var skönt att få se henne igen <3 Colin och Julia också självklart!
Fick träffa Jessica och Andrea också . riktigt trevligt.
carro fotade mej och andrea ett tag där ute , bilderna blev jättefina men så klart så glömde jag skivan med dom hos carro :/ men hon får skicka dom :D
Ida sov typ hela tiden vi var där typ 3 timmar i streck , det berodde nog på att hon var uppe så tidigt ?!!! 
Jag var hos Carro hela dagen :) vi hade mkt att prata om hahaha ! :D mysigt.

Drog direkt ifrån Carro till stallet , var där ute en lång stund och donade :) 
Longerade bara idag för jag hade inte hunnit rida det hade blivit för mörkt :( men det gör inget.
Sen rycktade jag gosa en massa med lizton också!!
Ida var inne hos mormor så länge och busade.

Älskling hade gjort mat när vi kom hem <3
Pommes och  pannbiffar ,MUMS ! jättegott.
Han pussade en massa på mej nu när jag kom hem, och nu leker han med Ida.
Ska snart titta på det Okända och äta glass <3<3<3



Kommentarer
Postat av: Jessica

haha nej det blev inte så mycket träning för mig idag..men det var riktigt trevligt att få träffa er. o Doris va nog inte så ledsen för hon fick ju busa med Bella :)

kramar!

2010-02-17 @ 20:30:06
URL: http://kiiida.blogg.se/
Postat av: Carro

åh jag vill också rykta och gosa, det låter så mysigt, hästarna är ju så varma och goa!

2010-02-17 @ 23:18:05
URL: http://carolinehofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0