En ny fin vän

Då har Andrea nyss åkt hem , Fy vad det känns naturligt att vara med henne.
Jag har fixat mej en ny fin vän att umgås med :) Tycker om henne massor redan.
Vi är nog ganska lika på sättet att vara och göra :D skitkul.
Bella stannade hemma , så hon kom själv blev hur mysigt som helst ...
Ida har varit på jättebra humöör fast att hon e förkyld fast det är mkt bättre nu än det var i morse.
När hon hade jollrat i någon halvtimme deckade hon i vagnen , så det har varit helt lungt <3
Hoppas det är bättre för henne imorrn , så det går över snart ...

Älsklingen kommer snart hem typ om 20minuter <3
Saknat honom som fan idag :( min lille plutt.
Snart kommer han hem så jag kan krama om honom och säga dom tre fina orden JAG ÄLSKAR DIG !

Kladdkakan jag bakade innan blev skitgod , andrea godkände den.

Imorgon kommer nog Beccis med Tuva och Maja och Anna :) Om dom vill faast att ida är förkyld
alla mammor reagerar olika på det , vissa bryr sig inte nästan och tycker liksom att man inte kommer ifrpn det i vilket fall. det finns ju trost allt överallt.
Andra vill absolut inte komma inärheten av den som sjuk ....
det är så olika och alla har rätt att tycka och göra som dom tycker är bäst för sitt barn ....
Jag tycker nog lite sisådär det beror på vad det är för sjukdom , en förkylning kan jag väl ta
men maginfluensa NOPP ! då stannar jag hellre hemma tills kompisen / männsikan  är frisk.

Imorgon ska jag ut och rida igen, det var riktigt härligt idag. Nu när Tai och jag börjar sammarbeta ordenltigt vi har börjat hitta gemenskapen och samspelet :) så himla skönt.
Gör det på förmiddagen :D


Godnatt.


Ps. FY FAN , vad jag mår bra utan din närvaro.
det är så skönt att slippa tänka på dig/det och må dåligt ... vilket jag har blundat för länge fast alla imin närvaro sett att jag mått dåligt av dej.
så ska det inte vara ! och jag är sjukt GLAD över att jag fattat det nu ! ÄNTLIGEN , jag har vaknat !
jag behövert inte må dåligt längre och vara nedstämd.
JAG ÄR LYCKLIG OCH MÅR FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNTTTTTT SOM FAN :):):):):):)
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA


Ps  till.
saknar dig carro <3

Kommentarer
Postat av: andrea

åååh vad du e goooo säger verkligen detsamma :D <3 & PS : saknar Carro med. :( hihihi & dig oxå redan. PUUUUUSSS <3

2010-02-10 @ 23:43:05
URL: http://mamiandrea.blogg.se/
Postat av: andrea

åååh vad du e goooo säger verkligen detsamma :D <3 & PS : saknar Carro med. :( hihihi & dig oxå redan. PUUUUUSSS <3

2010-02-10 @ 23:43:52
URL: http://mamiandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0