:(



Ida är jätteförkyld det rinner jätte mkt ur näsan och ögongen :/
Hon nyser och hostar , fast ingen feber. men alvedon och näsdroppar hjälper.
Plus hennes morotsjuice den älskar hon :) hihihihihi
Hon ligger nu i hennes säng med andningsalarmet på , det är skönt att ha de nu när hon e täppt inäsan :)
men hon sover inte iaf, man hör henne tydligt när hon ligger där och pratar och klagar ;)

Jag har typ inte gjort så mkt idag mer än att ta hand om min lilla tjej.
Mamma kom hit innan så åkte jag till stallet och mockade och sånt medan mamma var här med ida vill inte dra ut henne när hon e såå förkyld :/
och så har jag lagat mat till älskling och mej han kommer nog hem vilken sekund som helst <3
makaroner och köttfärssås :D

Har också fixat med idas förlossningnskortbok som jag gjort idag :)
och alla hjärtansdagskort!!!! är så stolt över det.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0