......


Nu är jag trött för idag .. Fast att jag egentliten inte gjort väldigt mkt idag , jag har myst med ida hela förmiddagen och när älskling kom hem från jobbet lagade han maten ,
Sen tog han Ida så jag kunde åka själv till stallet en stund , Mockade och rycktade lama :) skönt att komma ut själv ett tag fast att det var full kaos på snön !!!!
Och Taison jagade hästarna när dom skulle in från hagen , så dom sprang runder på gården , tycktedom var jättekul alla utom jag :) ahahhahaa...

Jag blir så arg , Vi har ett avtal i stallet kusinerna och jag ..
Men avtalet spricker hela tiden för dom tycker andra saker är roligare att åka till ,
roligare att åka till sina vänner än att åka till sin häst , som bara står där ?!!!!
synd om hästen säger jag ! men ja vad ska man göra ?
Jag får ju ta hand om den .. tänker inte låta dom stå i sitt eget skit för att dom ska ha kul !
sååå då var min fredag förstörd!, Jag hade sett framimot att vara med carro hela dagen imorrn , Titta på film Sola och äta frukost men ack nej ...
Tur att detta är sista vintern hästen är i vårt stall.


Kommentarer
Postat av: jessica

hej! fy va tråkigt..dra dina kusiner i öronen!!! :p

Hoppas du får en trevlig helg iaf :) Kram

2010-02-19 @ 07:05:02
URL: http://kiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0