fgdasögkea

Tack för armbandet caroline , En fin alla hjärtans dag present <3 Nu delar vi både armband och halsband ! :D


Ibland kan jag bli förvirrad på alla dessa jävla männsikor ?! fan alltså...
vet inte ens vad jag ska skriva eller tänka , det känns förjävligt.
Man tror en sak men så görs en annnan , vissa männsikor tror inte man blir sårad av dt fast man inte visar det.
vi kan inte vara fler än vi är ?!! nejnej det kommer inte bli bra då så jag väljer att vika undan orkar verkligen inte lägga någon enegri på det mer än att srkiva om det här , så jag får rensa mina tankar .. känner att jag kan göra det här för här är det ingen som ställer massa dumma frågar eller svar.
Jag vet vad du tycker och det är så jävla fel ! , en blir avundsjuk på dom andra och tvärtom ... Man försöker inte visa att man är avis på dom andra , men man gör allt för att få den andra att gilla en lite bättre ,...
Fan fan fan vartför ska det vara så ? ska man aldrig få ha en som man inte behöver bråka om ?!!!
jag fattar inte vad det är för mening med något med de ?!! blir helt jävla förbryllad ?!!!!!!!!!!!!!!!! AHHHHH FÅR PAAAANIK ! , fan inte ens här kan jag utrycka mej som jag vill .. då kommer alla bara men vaaa ? känner du så det visste jag inte bla bla bla bla bla ......


jag mår illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0