förkyld liten flicka ;(



Jaha , Ida har blivit jätteförkyld på bara en natt :/
Märkte inget alls igår mer än att hon var lite gnällig på kvällen , men inatt
har allting kommit hon har vaknat hela tiden och varit gnällig och velat ha mat.
Näsan bara rinner och hon nyser stup ikvarten , stackars lilla lillan ;/
Tycker så synd om henne nu , hennes ögon rinner hela tiden så hon blir irreterad.
Jag har precis lagt henne i sin vagn och hon blundade direkt .. Usch hoppas hon kan sova och äta bort
hela skiten :/

Ska lägga mig på soffan är ju trött , jag fick ju inte sova så mkt inatt då :/
och david har redan åkt till jobbet han skulle inom huset och donaa.
Senare ska jag och lillan åka till stallet , hon får stanna inne hos mormor så länge vill inte asa ut henne.
ska rida iaf :)

David har lovat och svurit på att sluta med JackVegas nu !
Jag och han har pratat och han vet vad som kommer hända om han gör det igen , vilka konsekvenser det kommer ge.

Ville ju träffa supathra sen och hennes barn , men får allt stanna hemma med lillan nu ju :/
Hon måste bli frisk , lillastackaren.
<3<3

Nu har carro och hennes familj åkt till dk och ska vara där tills fredag ;)
dom kommer säkert ha väldigt roligt och det förtjänar dom verkligen Colin kommer älska det.
men jag saknar henne redan :) haha hoppas tiden går fort fram tills fredag :), hoppas också hon kommer orka följa med till Aja och Tamanco :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0