fredag


Fy fan vad jag ångrar att jag inte kunde åka med till Jesscia ikväll på middagen ?
Haha , entligen kan man nog inte ångra , att man bliviit förkyld och att dom inte vill ha dit en för
att man kan smitta alla andra:) haha förstår dom !
Känner mej inte febrig , men har ont i huvudet(förkylningsont). , hängig och lite tjock i halsen!
Hoppas bara vi kan åka på dopet på söndag , har ju sett framimot det!

Har sovit största delen av dagen , imorse var vi nere och hanlade och så .. men sen
när älskling stuckit till jobbet somnade jag och Ida isoffan (ida på min mage) och sen sov vi från
1-5 :) skit skööönt .. dock inte att man hörde mob ringa där långt borta .. haha
Både pappa , david , denis och Tamanco + josse hade sökt mej ! :D


När älskling kom hem vid sex , stack vi och åt Kinamat :) MUMS !
han e ute och går nu , behövde rensa tankarna och varva ner efter veckan .. han e duktig!
Ida har precis somnat i sin vagn , efter att vi har lekt i soffan <3 hon e såå busig nu när
hon börjar ha koll på allt :)
HOn kan sitta och titta på bella jättelänge :D

Nu blir det bara lungt isoffan med mys resten av kvääälen
ska ta fler ibumintin och bädda ner oss !
Älskling skulle bränna ner någon film som vi skulle se!


Imorron , ska vi fixa med huset måste verkligen få ordning där.
om jag pallar? helt död.
annars får david fixa.
Ska ju till JOSSE på kvällningen och äta pizza och titta film , så jag hoppas jag mår bättre imorrn iaf.

Älskar min underbara dotter.
blev 5månader igår ;)
nästa månad den 25:e blir hon ett halvår ? kan ej fatta det.
<3<3 , får se om det snart blir en lillabror/lillasyster till ida ?!!! :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej! Synd att du inte kunde komma idag. Inte skoj när man blir förkyld så ju :(

Men du får krya på dig så ses vi kanske på söndag!

Kram

2010-02-26 @ 21:19:27
URL: http://kiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0