Fredag :)


Äntligen ska mysan komma ner från stockholm idag och vara hoss oss tills imorron förmiddag :D
Vi ska gå på bio jag och hon ska se Snabba Cash :) Ida ska vara hos mormor och morfar.
Och älskling ska väl ut på annat håll.
ska bli skönt att träffa henne , ida var dryt en månad sist vi sågs :/

Just nu sitter jag och pratar med carro på msn :)
vi pratade i mobilen men min mob tyckte väl att de räckte och dog. ! :(
Carro <3 Min vän min underbara vän.

Ska klä på mej snart så jag kan ta vagnen och bella och gå nere i byn en runda :D
vår lilla dotter :DIda har redan deckat i den efter att ha ätit helt själv för första gången alltså , hållt flaskan själv utan mammas eller pappas hjälp :) så stolt över henne. hon gör nya framsteg varje dag lilla pluttan ;)

Idag blir det inget stall iaf, skönt att få någon dag ifrån det faktiskt fast det är jälvigt skönt att vara där varje dag annars och röra på sig. och GALOPPERA I SNÖN är så jävla underbart .. det finns nog ingen mer underbar känsla.... ;O)
Ska ner och sola sen förresten när david kommmer hem från jobbet , så får han ta sin dotter en liten stund :D
ska bli göttt !

nejnej. nu måste jag äta mauuuuuuuuud innan jag ida vaknar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0