freeedaaaag



Idag har varit en lång dag ,
Imorse åkte jag och Ida tidigt till stallet och mockade och dona :)
Sen blev det raka vägen hem till Carro och åt frallor med Andrea , Carro och alla barnen , Pratade som bara den gjorde vi , Munnarna går i ett :) hahahaha...
Sen efter en bra tag drog jag och Carro ner och hämtade hennes nya mob och solade vars
19,50 min .. i akvariet som Carro kallar det ;) - hon kallar solariet för akvariet :D
Jävligt skönt , jag kände mej som en ny männsika när jag fått ducha sen efter det också hos Carro.
Denis och Andrea var snälla och passade Ida medans vi åkte!
Dagen blev inte rikgit som jag hade planerat , men va fan ? skitsamma. vad ska jag göra åt det?
får väl se Twilight en anna gång?!!


Ikväll så körde jag ner Andrea till örkelljunga , då hämtade jag också david på vägen tillbaka till fagerhult där Ida var så länge ... Så bjöd Carro & Denis på Taccos , .tack snälla ! alltid lika treeeeevligt
Sen blev det lite mer snack och skoj i soffan tills vi inte orkade mer,
haha ..
Nu har vi varit hemma ett tag ...
Lillan sover i sin säng , deckade i soffan hos mej efter mycket Bus och skratt och flaskan förstås !
David är arg på mej :( Han fick en JÄVLIGT hög telefonräkning på sin mob , och han tror att det är jag som gjort den såå hög?! för att jag lånade den några dagar förra veckan ?! :/
Jaja , det är bara att betala men mindre kul ju.
Men det går väl över om jag lägger mej och fjäskar för honom :) <3 Älskar dig !


Sååååå jääävla sköööönt att vara hemmma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0