GOTDAMMMMM



Woooooooooooow , FIFAN silken orgasm !!!!
Älskling , du kan verkligen dra musten ur en i sängen ... GotDamm Your Goood , Nog för vi alltid har BRA sex , Men denna gången var sååååå jäääääävlaaaaaa aaaaaaas Sköööööööön Älskar dig mannen<3<3<3
Ingen och jag menare INGEN har någonsin kunnat tillfredställa mej så i sängen ..
Fan haha nu får ni veta hur vi har det i sängen :D Kul va !!>???

Nu blir det lite mer mys i soffan till beck.
Ida slocknade vi halv tio , och sover nu tungt i sin egen säng <3<3 Lilla hjärtat , skrattar som bara den när jag kittlar henne med håret i hennes ansikte :)

Tack carro , för att du ringer fast det egentligen inte hade behövts det visar bara hur mkt duu bryr dig om mig!
Men jag tror inte jag ska försöka förklara haha , för det kommer ändå itnte ut som jag vill ...
men tack för att du är min vän <3
Ibland blir det bara att man har saker som aldrig komer kunna besvaras , och det här är en sån sak ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0