hållakväll.


Hemma för ikväll , kom väl hem för en timme sen kanske ..
Har iaf ätit GOOD kebabrulle nu :) , Mums..
Ida ligger och myser med davve i soffan och tittar på film .. ska strax gå dit och mysa med dom!

Imorgon börjar stallet igen , ska bli rikgit skönt att ut och röra på sej igen!
längtar att få sitta upp i sadlen igen, fast att jag bara varit ledig en vecka!
:/ så tråkit att det inte går och rida nu i kramsnöööön :/ men jag får gosa och ryckta iaf:P

..
Om man lovar en sak ? , då har man lovat det och sen ska det väl hållas ? ..
tyckte det var riktigt taskigt gjort .. men sket i och säga nått iaf!
:/ Många saker som man inte tror spelar någon roll för den personen som säger det... , men medans jag kanske tar illa upp fast jag inte visar det just då ... :( fast jag tror inte ens att personen tänker på det äntligen.
men man ska tänka sig för med visa saker , för rätt som det är kan jag tröttna för jag tycker jag lägger ner SÅ JÄVLA MYCKET ENERGI på det ... men inte från andra sidan? det känns inte så.
JAG vill så gärna vara där och hjälpa , men det går fan inte när det är någon ifucking vägen hela tidenoch försöker ta mig ifrån det .. jävla AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag vill bara skrika ut det !
synd att jag aldrig kommer berätta vad det gäller .. det är bara david som vet! han kan man iaf prata med utan att bli störd och han lyssnar ! jävla fan!
nu blev jag ännu mer arg för jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0