Helo Kitty :)


Nu har Carro äntligen tagit sig tid och målat HeloKitty på Idas rum :)
Jag är så JÄVLA nöjd , den blev så söt! !!!
+ Att jag hittade en plånbok som Ida fått i Julklapp av Fia , som jag kan använda så länge. MOhahahahah :)
Tack för ikväll Andrea och Carro .. <3 Underbart och mysigt att ha haft er här.

Julia har jag passat idag med , det har gått så himla bra med Ida och
ulia J:)
duktiga töserna !

Bosse , har nog slatt i huvudet .. ahaha , han går på lådan var 5minut och kissar ?
hahaha :D Han ser ut som en kung när han lägger sig ner och bara äger hela soffan !:)
saknar kalle :/

Stackars Emelie , blev sjuk nu när hon var hos mamma och skulle ta stallet :/
krya på dej !
Lilla Johanna kom nu ikväll istället. duktiga tjejer.

Snart kommer Babe hem , saknat han som bara den idag :/ Vill bara mysa mysa mysa mysa med honom.

Imorrn ska kommer Josse & Jasmine:)
Ida kunde inte komma , hennes hund hade rymt :/ så hon var tvungen att fixa hundgård :/ menmen...

Just nu , bara njuter jag av allt .. Livet .. folken omkring mej .. min familj .. djuren .. ALLT :)
allt känns underbart för en gångs skull
!

Andrea med Julia & Ida <3

Carros målning


Carro :)


Carros målning snart klar


En klar Helokitty av Carro :)


Och en trött Ida som somnade med flaskan imunnen , så fort dom åkt :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jätte fint det blev med Hello Kitty :) :)

2010-02-24 @ 22:27:07
URL: http://theresefryksater.blogg.se/
Postat av: jessica

Gud va fin hello kitty blev :)

Roligt med nått så personligt ju. Ni verkar ha haft en trevlig dag :)

2010-02-25 @ 08:42:18
URL: http://kiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0