Hmm ....



Alltså ska jag eller ska jag inte ? jag kan inte bestämma mej nu ..
Fan alltså jag vill ju ut och ha roligt för det är inte alltid man har barnvakt och det är fest och
david vill ut :D
Jo men jag ska nog ändå .. skit samma är det inget för mej kan jag gå hem igen ju ?!!! haha
Hoppas för den delen atrt carro hade orkat , då hade det varit ännu roligare nu när inte supatrha ska med ..
Jag har ju ingen aning om vilka som kommer till festen , jag kanske inte känner en jävlel ?`men då går vi hem och myser eller nått det ordnar sej..  Ska bli kul att komma ut lite :D
Ida ska vara hos mormor och morfar , hon ska sova borta för första gången :S ?!!!
Jag oroar mej inte för hennes skull och så , men jag då ???? hahahahahaha shit det kommer kännas ensamt och naket ju .. :/ men ida kommer ha de sååååå såååå såååå bra :)

Nyss kommit hem egentligen , jag har varit med mamma och hanldat hem det nödvändigaste
imorrn fyller mamma 40 år , hihihihihihihi så ska in till helsingborg imorn förmiddag efter stallet och fixa paket :)
Sen efter det blir det vara hemma med lilllan tills älskling kommer hem då äter vi nog något och sen lämnar vi Lillan och sen FESTAR VI :D  usch, har nästan glömt hur man fetsar ? men det kommer nog komma fram ...

Älskling kommer hem om typ lite mer än en timme <3<3<3
Ida ligger i sin vagn nu ska försöka somna henne , hon ligger och pratar med biet som hänger ovanför henne.
Jag har köpt majskolvar till henne idag , dom gillade hon skrapt kan jag säga :D:D:D:D:D:D:D:D
Har också köpt Yoggi som hon ska få prova imorrn.

Ska snart titta på nya beck :P

Hoppas hoppas att grejorna kommer nu innan alla hjärtans dag , sista dagen imorrn
annars blir jag FÖRBANNAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0