igår.



Var en dag som jag inte upplevt på länge.
Började dagen med att göra stallet och longera tai :) röra på sig så man vaknade !!!
Sen drog jag ner och sola i 12min :D och sen hem och ducha och gjorde mej iordning för att jag och ewa linn , tobbe skulle till familjia för att fixa mammas presentkort , hon blev ju 40 igår ;D
Och så handlade jag kläder till mej själv :) , fick 500 av älskling i alla hjärtans dag present att handla kläder till mej själv för !!
Blev jättenöjd med kläderna.

Carro kom sen på kvällen , saknat henne så jälva mkt skulle just då kunna krama sönder henne ;)
Vi gjorde oss iorndning drack lite och pratade , sen gick vi och åt pizza innan vi skulle till Festen ..

FAAAAN vad kul jag hade där , Tack alla människor för igår ..
Fick träffa folk som man inte brukar träffa och det var skit kul , massa prat och skratt och spel :)
Jag har verkligen inte haft så trevligt på jättelänge och blev alldeles lagom full , tänkte faktiskt inte så mkt på Ida
för jagf vet att hon hade det bra hos sin mormor och morfar ;)
Det blev en sen kväll , som avslutades med bråk , varför inte ? Åhhh , så onödigt.
menmen. örkelljunga ? hahaha behöver man säga mer?!!! ...

Idag har jag sovit tills Tio , sen kom min älskade sambo in och myste och sa : - ska vi göra pizza?!! hahahaha lillahjärtat , Jag älskar dej <3
Har plockat undan lite precis , klätt på mej .. sitter och pratar med min bästaste vän på msn :)

Om en halvtimme kommer vår lilla dotter hem :) hihihihihihihiihih saknat henne nu på morgonen :D
Senare ska vi till mamma och fira henne , och sen mysa och sånt ikväll vet inte vad jag ska faktiskt ?!!!!

PUSSS




Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det var en skittrevlig kväll :). Fram tills bråket, men då var det ändå dags för mig att åka hem ;). Du vet ju visst det vad du ska göra ikväll, ni ska ju hit :D. Hihi, Pussen!

2010-02-13 @ 12:40:48
URL: http://carolinehofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0