Jag blir så frusterad.



KALLE ,
har precis kommit in efter att ha varit ute en hel natt ! vad tror ni han gör när han ätit ?
JO , han kissar inne på Idas rum igen ;( NU ÄR JAG ARG på honom ! Han ska ut
med näsan före !
Någon som vill ha honom?

Älskling tog Ida självmant imorse , så jag kunde få sova någon timme extra själv ! :) skönt.
Jag har precis plokat undan lite , ska snart ta fram dammsugare och klä på mej !
Sen blir det stallet nästa med Ida , HOn får vara hos mormor medans jag är ute och donar.
Ska ut och galloppera i snön , YeeeeeeeeeeeYiiiiiiiiiiiiiii härligT !


Älskling lagar korvstronganoff och ris ? Mitt på morgnen . han e inte normal ? :) haha.
jag äter mackor som man ska , men han lagar middag till frukosyt ? haha Mysko!

Ida vår lilla ängel :D fick blanda i lite blåbär i gröten imorse
då gick ner mkt bättre , haha :D Lilla Lillan <3<3

Imorgon kommer Store Ida och lilla Moa på besök :)
På torsdag kommer Rebecca med hennes två små Maja och .. haha shitt har glömt namnet :D
Plus ska hinna träffa Andrea&Bella hon ska komma hit :) , Josse&Jasmine ska till dom :D , Och lilla Anna också vill komma hit. haha FULLSMOCKAD VECKA ALLTSÅ !

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0