LÄTTNAD


Onsdag ...

Fan så skönt att äntligen få det uträtt , Nu mår jag gradvis bra igen :) efter allt bråk ...
Vi kommer aldrig att bli så bra vänner som vi varit men vi är vänner som kan träffas utan problem och inte prata skit om varandra. Jag har aldrig pratat skit om dej ! ...
Jag trodde vi var BRA vänner men så fel att kan vara .. Du var inte en sådan vän jag trodde , du pratade bakom min rygg !
Men NU HAR JAG HITTAT en ny vän .. hon e underbar ! vi hjälpte oss tillsammans igenom det här och kommer gå genom eld och vatten för henne! Hon är en fin människa som får mej och min familj att må bra CAROLINE HOFER DU KOM SOM EN STORM MED DINA ÖPPNA ARMAR OCH BLEV MIN BÄSTATSTE BÄSTATSTE VÄÄÄÄÄN <3<3<3
kommer stå vid din sida vad som än händer.
Bra va ? så har jag nog inte känt på flera år. ;)

Nää Nu lagas det mat i köket . älsklingen gör pannbiff med hasselbackspotatis och ida ligger i sin vagn och sover efter att ha haft en mysig stund med sin mamma ;) hon e så undeerbar äter sin pure som ingetting nu :)

Snart kommer Carro med familj och ska äta med oss , sen drar jag och carro ner och solar med gubbarna passar barnen ;) sen ska carro sjunga litta om det hinns !!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0