Lördagkväll.



Nu har jag precis kommit hem från stallet , satt och somnade i fötoljen hemma hos mamma med ida på magen :)
sen när vi vaknade efter en timme typ , gick jag ut istallet till johanna som mockade :) duktig!
Jag tog och rycktade Lizton , Lama sen longerade jag Tai en sväng. för som jag sa innan orkade jag inte ens lyfta på röven och nu har jag gjort en massa , tog till och med massa tvätt till mamma och tvättade :)

Älskling lagar nu mauuuuuuuuuud , och Ida är lite småtjurig försöker få henne att somna i vagnen <3 Hon har ätit morotspure med hela kroppen för en stunds sen!

Denna helgen har varit lung. Imorgon ska vi nog umgås med Carro och denis med barnen :D
Saknar fakitkst Carro mkt nu , har inte träffat henne sen i onsdags :/ men imorrn så ! :)
Älskar dej vännen !

Längtar faktiskt redan nu tills nästa helg , på Fredag fyller mamma 40år då blir det tårta och lite dricka
hoppas jag ;D Sen på kvällen ska vill till Tamanco och Aurelia och fira Tamanco ! i;) Ska bli kul att komma ut lite ..
Vi har ju nära hem från Aurelia om vi vill hem .. Ska bara hitta barnvakt ?!! Emelie kanske vill haha.

Shit ,vi måste reda ut detta nu :/ jag orkar inte med detta längre. man går och blundar och bråkar hela tiden.
<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Längtar till imorgon för jag har saknat dig med!

2010-02-07 @ 00:42:15
URL: http://carolinehofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0