Måndag...


Nawee kan inte släppa bilden på Ida i huvudet när hon sitter och äter gröt med hela huvudet
och as garvar åt sin mamma n
är jag säger DaaaaaBooosssiiiiii <3
mitt lilla hjärte barn , Hon ligger nu i sin vagn och äter välling alldeles själv <3<3

Ooooooo jag har en sak som tynger mej jävligt mkt ,
Det är slut med själva saken men det har gjort att vi är fast i skiten !

JAG HATAR DET ! jävla skit ..
Det gör att allt annat runt omkring mej får lida och jag själv också..
Jag har nog sagt till många att det inte är av det och skyllt på andra saker , m
en i självaste verket handlar allt om detta i slutändan ! :(
Men det är över , och det är väl på bättringsvägen även om det kommer ta ett jävla bra tag att få ordning igen.

Just nu pratar jag med Hanan lite , vi ska nog ut och gå i veckan :) röra på fläsket !haha.
Ska väl äta nått så fort Ida har somnat , sen fortsätta städa upp ...

Senare i eftermiddag ska jag köra till stallet och rida m.m. Titta hur det blev hos mamma och pappa nu när det snart är klart , hjälpte dom lite igår :)
Älskling kommer hem vid två ska försöka ha maten klar då , Hahaha jag ska försöka laga nått gott Hoppas jag lyckas är ju inte så bra i köket :D Mohahahaha !

Kommentarer
Postat av: Carro

Ida är såååå söt, och såå duktig :D.

2010-02-15 @ 13:45:44
URL: http://carolinehofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0