MorgonPigg.


Liten Dotter är vad jag har :) Halv fyra vaknade hon pigg som bara den , men jag var bestämd det här ska inte bli någon vana , så jag la henne bredvid mej satte på musiken på mob och gav henne flaskan då somnade hon snabbt igen :) Skönt..
Nu vaknade hon åtta , en mer rimlig tid :)

Jag har typ bara hunnit plocka lite här hemma ,känner mej faktiskt inte trött :)
Så nu tänkte jag ta och äta några mackor framför tven och mysa med min underbara lilla dotter.


PS. vaknade imorse och ville åka till carro ?!! haha , Gud kan man verkligen sakna henne så mkt redan jag
träffade henne igår ... haha <3 Sååå så mkt betyder du för mej carro. Vill vara med dej alltid !:)


Undra ifall jag hinner rida innan snöovädret som ska komma ?!


FY FAN , VAD JAG ÄLSKAR DIG CARRO!
KAN INTE BESKRIVA / SÄGA MED ORD HUR MYCKET ALLTSÅ , DU KOM EN STORM OCH NU ÄR DU DÄR FÖR MIG VARJE DAG . DET KALLAR JAG EN RIKTIG VÄN HJÄRTAT.




Kommentarer
Postat av: Carro

Jag känner detsamma för dig vännen! Du har räddat min värld på många sätt :). Älskar dig!

2010-02-18 @ 21:32:50
URL: http://carolinehofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0