Nu...


Är äntligen huset färdigt städat , tack mamma !
nu är det bara garget kvar sen kan vi säga goodbye till huset :)

Wiiiie , pappa kom med en tvätt maskin till oss idag ,
;) så glad för det. Tvättar just nu :) lycklig!!!!

Har städat lite , fast att jag egentligen inte orkar ..
jag är förkyld och det gör ont i halsen när jag svälhjet :/ jävla skit. Jag hoppas bara vi kan gå på Juliasdop.
Ida Sover middag nu , jag har precis duchat och Davve är iväg i hbg och fiskar med vänner, egentligen kunde han inte fiska idag .. men han skynda sig som fan iförrmiddags för att kunna åka iväg en liten runda iaf nu på eftermiddagen :)

ikväällll ?!!! Ja , Josse eller Andreea ? får se vilka som vill ?


AHH, VILL HA MIN HELOKITTY MOB NU! KOMMER INTE PÅ LÄNGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0