tankar.


Sitter här och försöker vara lite tyst, både älskling och ida har somnat <3
det var mysigt att ha familjenhofer här och få sola lite med ;) känns som om vi är på Hawai i 20min varje gång !
och äsklings pannbiffar satt fint i kistan!

Nyss pratat med Louise vet inte sist vi praatade lite :/
fast du gjort som du gjort , vill jag kunna träffa barnen och sånt vanligt igen.
du har ju aldrig gjort mej något illa och du är en bra vän , sen att du gjort saker som är oförlåtliga har ju inte med mej att göra. jag gillar att prata med dej och dina barn saknar ELSA ;)
David kommer aldrig vilja se eller höra din röst men de är förståligt , men han behöver inte följa med när jag ska träffa er.
kommer islutet på månaden ;) ;) Ida måste få träffa sina kusiner ju!
och daniel kan komma upp till oss när han vill träffa david och david vill träffa daniel och barnen.

Blir allt mer brun nu , känns skönt. Tack carro för du får mej att må bra på ett eller annat sätt <3

Är såååååååååååååååååååååååååååå sugen på nåttt. men ack NEJ !
ser Carros lilla ajaj finger i huvudet som säger nej filippa. ta ett glas vatten och gå och lägg dej !!!
och då måste jag lyda.

Ida är nu lite mer än 4månader. hon e så jävla underbar. MIN EGNA DOTTER. JAG ÄLSKAR DIG kan ligga/sitta/stå och titta på dej när du sover äter bajsar skriker jollrar och myser du är så underbar Ida <3
Jag ska lära dej allt gott jag kan ! :)
Du är så dutkig med allt ligger och jollrar på morgonen så mamma inte kan sova :)
sitter i gåstolen och kör framför tven och skriker AAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWW hela tiden så mamma och pappa inte kan höra tven.
blir arg när du äter för att du inte får hålla skeden själv ;P
vi kommer aldrig få en underbarare dotter än dej. du förgyller våran dag med dina små saker du har för dej. ;)
Mamma & Pappa ÄLSKAR DIG !

Nä nu blir det sängen , imorgon är en ny dag då ska jag slita i snön ute istallet BRA TRÄNING och sen hem och mysa med familjen sen imorrn kväll åker jag och ida och hälsar på josse & jasmine ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Alltså du, jag ÄLSKAR att läsa din blogg, du är ju som gjord för att blogga!!! :D

2010-02-05 @ 15:25:48
URL: http://carolinehofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0