Tisdag fast det känns som torsdag :)


Sitter nu hos Carro , Ida och Julia sover :) vi sitter och pratar om allt mellan himmel och jord !!!!
Innan tog mej friheten och lagade spagetti och köttfärsås till familjeen Hofer ! :) , det blev väldigt gott.
Såå mysigt att vara här på kvällarna när david jobbar kväll ! , Carro plattade håret på mej med :)
Vi pratar om framtiden tillsammans , och det känns verkligen som om det kommer bli verkligt.
Carro ska blandannat få vara med på min nästa förlossning , Hon fick tårar i ögonen så rörd och glad hon blev , Hon ska vara med , det ska bli så kul att få dela den upplevelsen med min bästa kompis!
David ska så klart också vara med , ahahahhaha självfallet.
Nästa bebis , kanske blir till snart , mohahahahah det får ni inte veta ändå.ihih

Lydde Carros råd om att ta ledigt från stallet denna veckan nu när Kusinerna har stALLET ÄNDA till söndag :)

David , Jag älskar dig .. Du är bara min min min min.
Du luktar så gott , vill krama i sönder dej <3

Imorrn ska Carro äntligen måla Helokitty på Idas rum :) hihihihihih !
Hoppas min helo Kitty mob kommer nästa vecka , ahahah vadå helo kitty freak ??!! :)



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, jag blev allt tårögd, överraskad och överlycklig när du frågade mig om jag ville vara med på din nästa förlossning. KLART jag VILL :D

2010-02-23 @ 23:08:08
URL: http://carolinehofer.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jasså en till bebbe kanske?? :)) låter ju spännande.

kan tänka mig att syrran blev överlycklig för det är ju typ hennes största önskan!



ha de fint

2010-02-24 @ 09:01:51
URL: http://kiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0