Tisdag !



Fan vad jobbigt det är när man inte pengar på mob ?!
Andrea hoppas du fick mitt sms igårkväll , eller att du ser på fejjan.
Vill jättegärna träffas och mysa idag <3 Hoppas du ser det!

Ida vaknade 8 , hon har inte vaknat inatt och velat ha mat :) Duktiga flickan !
Nu ligger hon i sitt babygym vi ska snart pröva och se om hon tycker om havregrynsgröten som jag har kokat själv , innan har hon fått den man köper.
ska bli kul :D Jag har hällt i lite ersättning i det så det är allt för stor förändring direkt.


Om någon timme kör jag till stallet , så det är gjort. Ida får ligga i vagnen men mej ute , och vill hon inte sova brukar jag höja ryggdelen i vagnen så hon kan sitta , det gillar hon ;) skönt att komma ut.
Ja som sagt , sen hoppas jag att andrea kommer ...
Ska tvätta från 17.00 så jag känner att jag måste vaa hemma sen , älskling är också duktig på att tvätta men dt känns bättre när jag hjälper till ;) haha hmm.. han e lite slarvig.


Han är och jobbar nu :/ saknar honom ! När han kommer hem efter två ska jag försöka ha någon mat klar
idag igen :) blir nog spaggetti och köttfärsås :D Igår blev det potatismos och köttbullar !


Igår kom föresten Fia Nina Kim och Randi och hälsade på :)
jättemysigt att få snacka av sig lite med dom , kom med daimtårta med:) hihihihihihihihihihihihi...
Och så fick Ida kela med sin Farmor och sina Fastrar och Kusin.


... 

En liten Glad Ida :)

Kommentarer
Postat av: andrea

jag kommer :D

2010-02-16 @ 10:03:22
URL: http://mamiandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0