Tordag,


Josse och Jasmine har just åkt hem , dom har varit här en bra stund och mösigt med mig Ida och Bella ;)
Vi har alltid mkt skit att prata om :) , På lördag ska vi titta på film och mysa medans Karlarna är ute och röjer!
Måste försesten ut i huset på lördag dag och fixa :/ ,BLÄÄÄ det tar imot :/
Ida ska då vara hos Andrea en stund , alla som brukar passa henne vilket är Mamma pappa eller tobbe eller självklart david! , ska ju hjälpa oss med huset !

Idag har jag nog inte gjort så mkt annars , Lagade spaegtti och köttfärsås till mej och josse :)
Sparade lite till älsk också , när han kommer hem från jobbet om 35min typ.
<3 då ska det mysas ! , Ida sover som vanligt vid denna tiden i sin lilla vagn ..
Hon har varit som en sol hela dagen , sprallat och vänt sig 10000GÅNGER HAHA , men så blir hon sur när hon inte kommer runt ifrån magen igen :) LIlla stumpan!


Ahhh , blir trött på alla räkningar?!!!! när
ska dom försvinna ? ALDRIG. ALDRIG. ALDRIG.
blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.


Och det värsta är att jag har ont i huvudet :/ och lite i halsen ...
Hmm , Det var Halsfluss emelie hade fått häromdagen :/ Pust !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0